Neviete, ako spropagovať svoju firmu? Pomôže vám Prognessa

RIMAVSKÁ SOBOTA – Mnoho podnikateľov má občas problém s propagáciou vlastnej spoločnosti. Snažíte sa vytvárať rôzne reklamy na sociálnych sieťach, ale zisťujete, že neviete ako na to. Práve tieto problémy rieši digitálna marketingová agentúra Prognessa, ktorá sídli na Hlavnom námestí a ktorej zakladateľom je Daniel Csúr. Práve on pre Sobotnik.sk prezradil viac o svojej spoločnosti.

“Ja som sa Prognessu rozhodol založiť necelé dva roky dozadu. Pre mňa bolo stále dôležité pomôcť lokálnym podnikateľom, spopularizovať a spropagovať ich projekty. Sám som chcel rozbehnúť pár nápadov a vtedy som rozmýšľal, kto by mi s tým vedel pomôcť. Nikoho som tu v regióne nenašiel, a preto sme si založili takú malú, marketingovú agentúru. Našou úlohou je pomôcť podnikateľom či živnostníkom v meste zviditeľniť sa. Dobrým spôsobom je aj rozvešať plagáty po meste, no v dnešnej dobe sa svet hýbe digitálne,” uviedol Daniel Csúr.

Ako ďalej doplnil, chceli v meste vymyslieť niečo inovatívne a jedinečné. “Hlavnou myšlienkou agentúry Prognessa je zviditeľniť firmy v digitálnom svete. To je to, s čím sme začali a to, v čom budeme aj naďalej pokračovať a zlepšovať sa,” priblížil. Firmu tvorí osem grafikov, webdizajnerov, copywriterov a konzultantov, ktorých začali priberať minulý rok. Podľa jeho slov im pribúda aj veľa klientov z iných regiónov, ktorí sú spokojní s ich službami.

Kancelárske priestory

Pod záštitou agentúry Prognessa sa uskutočnilo mnoho zaujímavých festivalov či podujatí, ako napríklad Slovenské Mitrovanie či Balvalfest. “Robili sme napríklad aj vizuálnu identitu coworkingového centra v Lučenci a v meste pomáhame s propagáciou desiatkam firiem,” konkretizoval Daniel a doplnil, že všetko podstatné je možné nájsť na ich webovej stránke. 

Služby sú už rozšírené, no stále je kde napredovať

Daniel ďalej priblížil, že na začiatkoch agentúry bolo ich hlavnou náplňou grafický dizajn a propagácia firiem na sociálnych sieťach ako Facebook a Instagram. Dnes ponúkajú rozšírené služby. “Dnes už robíme aj webstránky, ktoré keď navštívite,poviete si wau. Začali sme sa zaoberať už aj reklamou vo vyhľadávači Google. Mnoho zákazníkov sa tam snaží hľadať rôzne firmy. Ak hľadám napríklad interiérové dvere, ťuknem na prvé tri spoločnosti a dám si spraviť cenovú ponuku, ak som ale štvrtý, mnoho zákazníkov mi utečie. My sa snažíme pomáhať práve tým menším spoločnostiam, ktoré v tej prvej trojke nie sú, aby sa tam dostali. Začali sme sa zároveň venovať aj reklamným videám,” ozrejmil Daniel.

Ďalšie rozširovanie, ktoré ich čaká, je vzdelávanie o sociálnych sieťach. “Veľa ľudí si dnes neuvedomuje, aké dôležité sú tie sociálne siete. Od polovice augusta až do septembra spúšťame vzdelávacie kurzy, kde chceme učiť firmy, ako narábať so sociálnymi médiami, ako spravovať stránky a prečo je to pre nich dôležité,” povedal.

Snažíme sa byť digitálnym lídrom

Ako v závere Daniel Csúr ozrejmil, snažia sa byť digitálnym lídrom v meste. Podľa jeho slov už aj náš región dozrel na toľko, aby mohol digitálne napredovať. “V každom jednom sektore existuje konkurencia. Ak sa naše lokálne firmy nebudú v tom digitálnom svete posúvať, prídu zahraničné spoločnosti a postupne ich prevalcujú, pretože ten konkurenčný boj neustoja,” dodal na záver.

Zdroj a foto: Daniel Csúr